.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قضاوت با مردم مازندران ؛
حادثه برای دو دختر دانش آموز و اطلاعیه فرافکنانه آموزش و پرورش !
شمال نیوز : به نظر می رسد آموزش و پرورش در این اطلاعیه شتاب انگیز خود فراموش کرده است که متولی سرویس های مدارس ، این اداره است و دانش آموزان به دو روش ایاب و ذهاب می نمایند....
حادثه برای دو دختر دانش آموز و اطلاعیه فرافکنانه آموزش و پرورش !

شمال نیوز:  متاسفانه ظهر روز سه شنبه ، 25 دی ماه 2 دانش آموز دختر دبستانی هنگام پیاده شدن از سرویس خود دچار سانحه شدند.

به گزارش شمال نیوز ، در این حادثه دردناک متاسفانه  یکی از دانش آموزان فوت می کند و دانش آموز دیگر راهی بیمارستان می شود .

در این راستا  اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر قابل تامل است .

در اطلاعیه فرافکنانه اداره آموزش و پرورش آمده است :


( طبق اعلام مدیر دبستان دخترانه آزادگان و بررسی های به عمل آمده، ظهر روزسه شنبه 25 دی) در زمان بازگشت از مدرسه دو دانش آموز در هنگام پیاده شدن از ماشین (مینی بوس) دچار حادثه شد که متاسفانه یک دانش آموز فوت نمود و یک دانش آموز زخمی شد که حال عمومی وی مساعد و در بیمارستان بستری است.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر ضمن تسلیت به خانواده محترم  دانش آموز داغدار و کادر دبستان آزادگان
به اطلاع می رساند  وسیله نقلیه ایی که دانش آموزان را جابه جا می نمود توسط اولیا هماهنگی کردید و جزء سرویس مدارس نبوده است. )

به نظر می رسد آموزش و پرورش در این اطلاعیه شتاب انگیز خود فراموش کرده است که متولی سرویس های مدارس ، این اداره است و دانش آموزان به دو روش ایاب و ذهاب می نمایند : روش اول که از سوی شخص والدین و با خودرو شخصی صورت می گیرد و روش دوم تییز با سرویس مدرسه می باشد .

قابل توجبه نیست که جمعی از دانش آموزان را که از یک سرویس عمومی ( مینی بوس ) استفاده می کنند را با فرافکنی در حوزه اختیار والدین گذاشته و نسبت به اتفاقات آن شانه خالی شود .

بزودی در خصوص نابسامانی ها در سرویس های مدارس استان بیشتر خواهیم نوشت ....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جمال ......... 26 دي 1397
شعر می گی. 1- میشه به زور مردم وادار کرد بیان از سرویس آموزش و پرورش استفاده کنین . 2- شاید قیمت این سرویس از سرویس آموزش و پرورش ارزانتر بوده و خانواده ها خودشان اقدام کردند. 3- اطلاعیه شتاب انگیز نه اطلاعیه شتاب زده 4- شما نیاز نیست نگران سرویس بچه ها باشید آموزش وپرورش از بیخ دچار انحراف شده و مسیر ناکجا آباد در حال اضمحلال است به آن رسیدگی کنید. 5- سرویس مدارس، کتب آموزشی، برخی معلمان بیحال ، محیط نابسامان آموزشی، بعضا معلمان جوان و نالایق، محیط پرورشی که فقط نامی از آن در آموزش و پرورش مانده ، مسئولان بیخیال دولت نسبت به وضع معلم و آموزش و پرورش ، نگاه مصرفی مردم و مسئولین به معلمان و آموزش و پرورش و... همه نگران کننده هستند 6- ماهم نگران سایت های قارچی و بقلمونی هستیم (انصافا به شما نمی گویم ) همکاران نون به نرخ روز خور شما کم نیستند. 7- ما هم از این دولت بی تدبیر و ناامید کننده که با این مردم بی فکر که فقط با موج سواری بر گرده آنها به اهداف خود می رسند و همچنان مردم امیدوار هستند نگران هستیم 8- جرات انعکاس این مطلب را داشته باشید وگرنه شامل بند 5 می شوید. 9- ما گرانی بی مانند و تورم گیر کرده در 10 الی 12 در صدی نگران هستیم. 10- ...
نا شناس 26 دي 1397
ببخشید شما مگه برای همه دانش اموزان سرویس می گیرد اولیای دانش اموزان به علت نداشتن تمکین مال خوب مجبور به گرفتن سرویس مینی بوس هستند 99درص سرویس مدارس در شهر و 100درصد در روستا ها سریس خصوصی دارند تکلیف چیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.